torsdag 16. oktober 2014

Give Away

Hvis du har lyst på en liten førjulsgave, er det bare å bli med på min lille give away. Du kan vinne boken "Julekuler" av Arne & Carlos. Har du boken fra før, kan du vinne 3 nøster med Arne & Carlos garn fra Rauma. Trekning blir mandag 17. november, så rekker dere å strikke litt før julen setter inn for alvor:-)



Har du lyst til å være med, så gjør du det på følgende måte:

  • Bli følger/være følger av bloggen min og legg den til i bloggrullen din (2 lodd)
  • Link til min give away fra bloggen din, bruk det øverste bildet  (2 lodd)
  • Lik bloggen min på facebook, trykk HER og deretter på "Liker" knappen (2 lodd)
(Skriv hvor mange lodd du tar og gjerne hva du helst vil vinne)

 Lykke til!

Klem Marianne

40 kommentarer:

  1. Förste man, kvinna menar jag, ut! Vilken fin utlottning. Och OM det skulle vara så att jag skulle vinna så skulle jag väldigt gärna önska mig boken! Och det blir 4 lotter för mig, jag har inte facebook. Men jag är följare, kommenterar och kommer att länka!
    Agneta kram

    SvarSlett
  2. Jeg deltager med 2 lodder.
    Jeg ønsker mig bogen.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  3. Da tar jeg 2 lodder og håper lykken står meg bi.
    klemz

    SvarSlett
  4. Ja det är jag gärna med om och tävlar-- gillar boken men önskar garnet om jag vinner. Är följare av bloggen din o så länkar jag,,då blir det väl 4 lotter. Ha en bra dag!

    SvarSlett
  5. Da blir det to lodd på meg ...

    SvarSlett
  6. Så flott, dette vil jeg gjerne være med på :)
    Jeg er følger , jeg linker og jeg liker på facebook.
    6 lodd på meg. Boka har jeg, så håper på garnet.

    SvarSlett
  7. Arne & Carlos er et stort hit her i Danmark også. De er utroligt dygtige. Tak for din søde kommentar hos mig.

    SvarSlett
  8. Så morsomt! Jeg har boken og strikker kuler så det rekker, men det garnet har jeg aldri sett før:) Spennende! To lodd på meg!

    SvarSlett
  9. Ja tack!
    Har alltid önskat mig en bok som denna!
    Hoppas på tur ... fyra lotter för mig!
    Tack också för alla hälsningar :)
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  10. Flott give away.
    Eg vil gjerne vere med og tek 6 lodd.

    Fin fredag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  11. Jeg digger Arne&Carlos, og tar gjerne 2 lodd (linker på facen) En flott premie må jeg si :) Ha en fin strikkehelg fra Beth

    SvarSlett
  12. Herlig strikking boka Arne & Carlos og i norsk,,, med 55 mønster. Ja, jeg er veldig gjerne med,
    Da bli det to lodd på meg. Ha en riktig fin helg.

    SvarSlett
  13. Prøver meg med 6 lodd :D full pakke :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  14. 4 lykkelodd på meg :)
    liker fb og følger bloggen :)
    Ha en super helg alle sammen :)
    Hilsen Elin :)

    SvarSlett
  15. Så flott gave jeg vil gjerne være med.
    6 lodd på meg Marianne.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  16. Jeg tar 2 lodd og ønsker meg boka :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg satser to lodd og krysser fingre for at garnet havner hos meg:)

    SvarSlett
  18. tar to lodd, har likt fb siden din :) ønsker meg tre nøster.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  19. Jeg tar fire lodd, og ønsker meg boka :)

    SvarSlett
  20. Å så spennende! :)
    Å jeg har bursdag den 16. november, så det hadde vært litt av en bursdag- og førjulsgave! :)
    Det må bli boken, for den har jeg ikke men har veldig lyst på den :)
    Håper du får en herlig søndag :)
    Ja lodd ja... Det blir 6 stykker fra meg ;)

    SvarSlett
  21. 2 søte små lodd til meg ;o)

    SvarSlett
  22. Jeg prøver lykken med 4 lodd. Skulle jeg være heldig nok en gang, ønsker jeg garnet som er helt nytt for meg.

    Ønsker deg ei fin oktober-uke!

    Klem

    SvarSlett
  23. Hei :o) Da er jeg følger, liker på facebook og deler innlegget på facebook :o) Om jeg er så heldig å vinne vil jeg gjerne ha garnet :o) Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  24. Visst vill jag vara med och tar fyra lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei, to lodd på meg :)
    Ønsker meg boken :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  26. Så kjekt, flink med giveaways du Marianne! :) Trekker meg full pott, så tvi tvi for den boka ;)

    SvarSlett
  27. Sikke en flot Give Away og en spændende bog <3
    Jeg deltager med 6 lodder.
    God weekend :)
    Knus Birgitte

    SvarSlett
  28. Kjempeflott gave :) Jeg deltar med 6 lodd, og siden jeg har boka vil jeg gjerne ha garnet.

    SvarSlett
  29. Åh så fin give away!! Jeg prøver lykken med 6 lodd :D
    Fortsatt god søndag! :)

    SvarSlett
  30. 2 lodd på meg :) Kjempefin blogg og superartig med giveaway :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  31. Liker på facebook, så 2 på meg!:)

    SvarSlett
  32. Dette blir jeg gjerne med på. :)
    Deltar med 4 lodd, og krysser fingrene for boka.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  33. Selvfølgelig vil jeg være med. 4 Lodd på meg:)

    -fra Ann-Mari

    SvarSlett
  34. Så flott candy :-) Blir med på 6 lodd jeg :-)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  35. Jeg blir gjerne med! To lodd på meg:)

    SvarSlett
  36. Jeg prøver lykken med 4 lodd :)
    Har fulgt bloggen din lenge allerede :)
    Å så har jeg delt på min Facebook side :)
    Delte fra Facebook siden din :)
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Så fine premier:-) Jeg prøver lykken med 4 lodd:-)
    Hilsen Mina Vik Eidhammer

    SvarSlett
  38. Jeg følger deg og liker Facebooksiden din. Det blir 4 lodd, det :) Ønsker meg veldig garnnøstene fra A&C. Ha en fin advent da!

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne vinne boken, og tar 4 lodd (følger deg og liker fb siden).

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  40. Liker deg på Facebook og har delt på FB (Aner ikke om det kvalifiserer til 4 lodd)
    Ønsker meg veldig boken

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...